آموزش کسب درآمد

آموزش کسب درآمد

معرفی سایت ها و وبلاگ های کسب درآمد-راهنمای باکس ها و ...
آموزش کسب درآمد

آموزش کسب درآمد

معرفی سایت ها و وبلاگ های کسب درآمد-راهنمای باکس ها و ...

آموزش تصویری فعالیت در سایت های Ptc iran (نسخه 4 و 5)

آموزش :

ابتدا وارد حساب خود میشوید

1 – در بالای صفحه سمت چپ بر روی ( آگهی های کلیکی ) کلیک کنید .

 

 

نکته : در تمام روز چنانچه اگهی به سایت افزوده شود شما میتونید از دایره های رنگی کنار گزینه ( آگهی کلیکی) متوجه شوید که تبلیغ به سایت اضافه شده .
رنگ دایره ها بر اساس :
1-دایره نارنجی : تبلیغ استاندارد
2-دایره آبی : تبلیغ کوچک
3-دایره آبی کم رنگ : تبلیغ خیلی کوچک

======== 
2- اگر آگهی مدیر دارد باید حتمآ بر روی تمام آگهی های مدیر کلیک کنید تا تبلیغات دیگر برای درآمد باز شوند
3 – در صفحه تبلیغات شما روی یکی از تبلیغات کلیک می کنید و بعد از کلیک یک علامت (تیک) در کادر تبلیغ مورد نظر ظاهر میشود که باید روی آن جهت مشاهده تبلیغ کلیک کنید .

 

 

به ادامه مطلب بروید.
 

 

بر روی تیک کلیک کنید

 

 

3 – پس از باز شدن تبلیغ و بارگزاری کامل آن دربالای صفحه سمت راست خط زمان سنج نمایان میشود که باید تا پر شدن این خط صبر کنید

 

 


4 – بعد از پر شدن خط تصویر و نوشته زیر رو مشاهده می کنید ... این یعنی تبلیغ رو شما با موفقیت مشاهده کردید و مبلغ این تبلیغ به حساب شما افزوده شده .

 

 

روزانه چند تبلیغ قابل مشاهده هست ؟ 
تعداد تبلیغات در سایت برای مشاهد محدودیتی ندارد . سایت در روز برای هر نوع عضویت تعدادی تبلیغ استاندارد رو بصورت ثابت قرار میدهد اما افزایش بیشتر تعداد تبلیغات در سایت بستگی به تبلیغ دهنده های سایت دارد .

آیا امکان مشاهده 1 تبلیغ در سایت برای چند بار وجود دارد ؟ 
بله ... ولی شما هر تبلیغ رو تنها میتوانید در 24 ساعت 1 بار مشاهده کنید و باید برای مشاهده دوباره تبلیغ تا زمان ریست شدن تبلیغات سایت منتظر باشید.

چه زمانی تبلیغات در سایت ریست میشوند ؟ 
تبلیغات سر ساعت 24:00 هر شب ریست میشوند و کاربر میتونه تبلیغات روز جدید رو مشاهده کند .

چرا تبلیغ برای من قفل هست ؟ 
قفل شدن تبلیغ دلایل مختلفی دارد ... 1 - حتما مطمئن شوید که از اخرین ورژن مرورگر firefox استفاده می کنید و دو برنامه javaو flash روی سیستم شما نصب باشد . 2 - بخاطر وجود ip اشتراکی اینترنت شما میباشد و باید ip رو تغییر دهید و دوباره وارد سایت شوید

تبلیغات مدیر چیست ؟ 
این تبلیغ تنها به هدف اطلاع رسانی مدیریت به کاربرها قرار داده میشود تا تمام کاربر ها از آخرین وضعیت سایت و تغییرات انجام شده آگاه شوند .

چند نوع زیرمجموعه وجود دارد ؟ 
در این سایت ها 2 نوع زیرمجموعه وجود دارد(1) زیرمجموعه مجازی (2) زیرمجموعه واقعی

زیرمجموعه مجازی چیست ؟ 
زیرمجموعه مجازی درواقع یک ربات کلیک کننده هست که کاربر برای 30, 60 و 90 روز میتواند اجاره و تمدید کند . زیرمجموعه مجازی دارای یک میانگین کلیک تعریف شده میباشد یعنی بر اساس میانگینی که سایت برایش تعیین می کند کلیک روزانه خود را انجام میدهد . بطور مثال اگر میانگین 1.6 برای زیرمجموعه های مجازی در نظر گرفته شود یعنی کلیک آنها در روز بین 1.5 تا 1.7 نوسان دارد . خاصیت زیرمجموعه مجازی در نوسان کم آن میباشد .

زیرمجموعه واقعی چیست ؟ 
زیرمجموعه واقعی کاربرهایی مثل من و شما هستند که در سایت فعالیت می کنند .
زیرمجموعه واقعی خود به 3 نوع تقسیم میشود :
1-زیرمجموعه اجاره ای واقعی
2-زیرمجموعه مستقیم فروشی
3-زیرمجموعه مستقیم (معرف)

زیرمجموعه اجاره ای واقعی چیست ؟ 
این نوع زیرمجموعه افرادی هستند که یا بطور مستقیم در سایت ثبت نام کردند و یا از لیست کاربرهای معرف حذف شدند .

نحوه انتخاب زیرمجموعه اجاره ای واقعی برای اجاره چگونه است ؟ 
زیرمجموعه واقعی براساس معیارهایی که برای سیستم تعریف شده در لیست اجاره قرار میگیرد و نسبت مستقیم با میزان فعالیت آن (کاربر) و تعداد کلیک هایش دارد .

آیا زیرمجموعه های اجاره ای واقعی که درلیستم بازیافت میکنم دوباره برای اجاره قرار میگیرد ؟ 
خیر, اگر زیرمجموعه فعالیتی نداشته باشد سیستم آن رو در لیست اجاره قرار نمی دهد .

زیرمجموعه مستقیم فروشی چیست ؟ 
این نوع زیرمجموعه همان زیرمجموعه واقعی می باشد با این تفاوت که از فیلترینگ سخت تری عبور کردند تا در لیست فروش قرار گرفتند و شما این زیرمجموعه رو از سایت برای همیشه خریداری می کنی و درلیست شما قرار میگیرد .

زیرمجموعه مستقیم (معرف) چیست ؟ 
این نوع زیرمجموعه درواقع زیرمجموعه هایی هستند که توسط کاربر به سایت معرفی شدند و با نام و یا کد کاربر معرف در سایت ثبت نام کردند و تا زمانی که کاربر معرف آنها رو از لیست خود حذف نکند برای وی درصورت فعالیت درآمد خواهند داشت .

چگونه از زیرمجموعه های خود می توان درآمد داشت ؟ 
درآمد شما از زیرمجموعه هایتان نسبت مستقیم با میزان فعالیت شما در سایت دارد . سیستم بگونه ای برنامه نویسی شده که کاربر تنها با خرید یا اجاره زیرمجموعه به فکر درآمد نباشد و خود هیچ گونه فعالیتی در سایت نکند و تنها منتطر سود از زیرمجموعه باشد . هر کاربر باید در روز تعداد تبلیغاتی که برایش تعیین شده مشاهده کند تا روز بعد از زیرمجموعه های خود درآمد داشته باشد .

پرداخت خودکار زیرمجموعه چیست ؟ 
پرداخت خودکار امکانیست که سیستم برای کاربر فراهم کرده تا زیرمجموعه های فعال خود را به دلایل مختلف از دست ندهد . در واقع این سیستم زیرمجموعه هایی که در روز فعالیت داشته باشند رو بصورت روزانه تمدید می کند تا مهلت آنها تمام نشود . پرداخت خودکار در هر دو نوع زیرمجموعه کارایی دارد ولی بیشتر برای زیرمجموعه واقعی استفاده میشود .

بازیافت زیرمجموعه چیست ؟ 
زیرمجموعه هایی که کاربر فکر می کند فعالیت آنها کم یا قطع شده را بوسیله این گزینه میتواند با زیرمجموعه جدید با رقمی کم تعویض کند تا نسبت به هزینه ای که برای زیرمجموعه کرده است دچار ضرر نشود .

تفاوت زیرمجموعه مجازی و واقعی در چیست ؟ 
همانطور که گفته شد اصل تفاوت این دو نوع زیرمجموعه درمیزان کلیک های آنها هست . زیرمجموعه مجازی با میزان کلیک تعیین شده روزانه کلیک می کند ممکنه که میزان پایین باشد ولی نوسان کمی دارد و همیشه در همان حدود کلیک انجام میدهد . زیرمجموعه واقعی از این قاعده پیروی نمی کند و نسبت مستقیم با تعداد آگهی های سایت و میزان فعالیت کاربر اجاره شده دارد . ممکن است یک روز میانگین تا 4 بالا رود و روز دیگر 1 باشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.